157 çağrı mərkəzi

Məlumat Hesablama Mərkəzinin 157 çağrı xidməti, vətəndaşların layihələrimiz haqqında olan suallarının operativ şəkildə cavablandırılmasını təmin edir.

"Çağrı" mərkəzinə zəng edən vətəndaş səsli menyu vasitəsilə aşağıda qeyd edilən xidmət növlərindən ona lazım olanını seçib, təqdim olunan məlumatı dinləyə və ya əlavə sullarla bağlı operatora bağlana bilər:

  • Sürətli internet xidmətləri üçün "1” düyməsini;
  • AzDataCom internet xidmətinin texniki dəstəyi üçün "2” düyməsini;
  • Elektron imza xidmətləri üçün "3” düyməsini;
  • Elektron hökumət xidmətləri üçün "4” düyməsini;
  • Operatorla əlaqə üçün "0” düyməsini basın.

 

Biz iş günləri saat 9:00-dan 18:00-dək sizin xidmətinizdəyik!